Mitä ihmiset eivät sano sosiaalisesta mediasta

Aloitan sanomalla, että olen sosiaalisen median fani, valitsen henkilökohtaisesti osallistua sosiaaliseen mediaan. Kun kuitenkin luet sosiaalisesta mediasta, kuulet usein vain toisen puolen asioista – viesti on selvä – Osallistu tai jää pois! Vaikka uskonkin sen olevan totta, se ei ole aina niin yksinkertaista.

Sosiaalinen media, sosiaalinen verkostoitus, Vipuvaikutus Web 2.0 – se tunnetaan monilla nimillä ja se on kaikki raivo!

Aloitan sanomalla, että olen sosiaalisen median fani, valitsen henkilökohtaisesti osallistua sosiaaliseen mediaan. Kun kuitenkin luet sosiaalisesta mediasta, kuulet usein vain toisen puolen asioista – viesti on selvä – Osallistu tai jää pois! Vaikka uskonkin sen olevan totta, se ei ole aina niin yksinkertaista.

On niin paljon luettavaa, niin paljon erilaisia mielipiteitä.

Se voi olla musertavaa. Ensin sinun on päätettävä, mihin sivustoihin osallistut, ja sitten sinun on luotava tilisi ja opittava osallistumaan. Se on usein hämmentävää.

En sano, että tämä on tekosyy olla osallistumatta.

Itse asiassa kirjoitan tätä artikkelia antaaksesi hyödyllisiä vinkkejä, jotta voit osallistua. .

Mielestäni yksityiskohtien huomioiminen on todella tärkeää, joten haluan kattaa kaikki pienet esineet, josta ihmiset eivät oikeastaan puhu paljon.

Facebook: Aloitin Facebookissa yhteyden muodostamiseksi vanhoihin ystäviin.

Minulla oli kaikenlaisia pelejä ja hulluja sovelluksia (sovelluksia), joita Facebook tarjoaa. Kun aloitin verkostoitumisen liiketoimintaa varten, tajusin, että kaikilla liikeyhteyksilläni olisi pääsy kaikkiin tähän henkilökohtaiseen tietoon – valokuviin, seinäjulkaisuihin, he tietäisivät, mistä Sex- ja City-hahmosta olin eniten (jos olet viettänyt aikaa Facebookissa, olet todennäköisesti nähnyt tämän sovelluksen ihmisten profiilissa).

Ymmärrän, että sosiaalisen median käyttö ihmisten avaamiseen ja yhteyden muodostamiseen on yksi eduista. Se, että mahdolliset asiakkaat voivat tuntea sinut, auttaa rakentamaan luottamusta ja suhteita.

Mutta haluanko todella ihmisten näkevän jokaisen pienen typerän sovelluksen, jonka kanssa pelleilen? Haluanko heidän näkevän hullut kuvat lukiosta, jotka on lähetetty?

Lopulta päätin puhdistaa osan typeryydestä, joka ei ollut minulle tärkeää, ja jätin loput. Ajattelin, että jos avaan oven ja annan ihmisten kurkistaa sisään, ei ole mitään järkeä sensuroida mitään. Joten hyppäsin mukaan ja aloin lisätä “Ystäviä”, jotka olivat liikeyhteyksiä.

Tietenkin, jos käytät Facebookia vain liiketoimintaan, sinun ei tarvitse ajatella näitä ongelmia. Jos aiot käyttää sitä molempiin – vietä vain muutama minuutti miettien, mitä teet, etkä halua jakaa.

Twitter: Varmista, että mietit, mikä nimi on sinulle paras.

Valitsin EcomBuffetin (yritykseni nimi), mutta olen nyt tajunnut, että ihmiset etsivät minua koko nimelläni eivätkä löydä minua. Minun olisi ollut parempi valita nimeni. Ei suuri ongelma, mutta jotain harkittavaa, jos et ole vielä valinnut nimeäsi Twitterissä.

On olemassa vaihtelevia mielipiteitä siitä, kuinka usein voit Twitteriä (tai tweetiä) eikä ärsyttää ihmisiä. Jotkut sanovat kerran tunnissa, toiset kerran päivässä. Tästä ei ole kovaa sääntöä. Haluat kuitenkin harkita sitä huolellisesti. Jos twiittaat liian usein, ihmiset saattavat ärsyyntyä ja lopettaa seuraamisen yhdessä tai vain poistaa matkapuhelinpäivitykset. Tämä tarkoittaa, että kun sinulla on tärkeitä päivityksiä, ihmiset eivät saa niitä ollenkaan tai niin nopeasti kuin he olisivat voineet. Haluat löytää tasapainon. Minulle olen twiitannut noin kerran päivässä. Joinakin päivinä, kun minulla on enemmän jaettavaa, saatan twiitata muutaman kerran päivässä. Joka kerta kun twiittaat, kysy itseltäsi, onko se todella tietoa, jonka ihmiset haluavat tietää. Jos olet varma, että jokainen twiitti on hyödyllinen ja palvelee tarkoitusta, voit twiitata hieman useammin. Jos se on pörröinen ja kaikki itsensä mainostaminen, sinun pitäisi todennäköisesti tehdä se vähemmän (tai kaikki eivät ehkä sano).

Sosiaaliset kirjanmerkkipainikkeet:

Artikkeleihin voi lisätä niin monta painiketta, että ihmiset voivat lisätä ne kirjanmerkkeihin tai äänestää sisältöäsi. Digg, StumbleUpon, RSS-syötteet, TwitThis jne . Ja niin monilla painikkeilla ihmiset saattavat hämmentyä ja jättää ne huomiotta. En tiedä vielä, mikä on ratkaisu tähän. En ole aiemmin käyttänyt mitään näistä painikkeista. Ymmärrän, että jään siitä paitsi, joten aion nyt käyttää niitä valikoivasti. Minulla ei ole täydellistä suunnitelmaa mielessäni, aion vain leikkiä käyttämällä joitain suosituimmista ja nähdä, mitä tapahtuu.