Teknologian sosiaaliset verkostot – Kehitys IT-yritykselle

Tässä ilmatikkussa selitän teknisen sosiaalisen median sivuston kasvavaa esiinmarssia ja luettelen myös joitain etuja yleisessä sosiaalisessa mediassa.

Sosiaalisen verkostoitumisen alustat ovat saavuttaneet valtavan suosion ihmisten keskuudessa kaikilla elämänaloilla, ja niiden aikajanalla on ominaisuuksia, kuten sosiaalisen profiilin jakaminen, tykkääminen tai kommentoiminen muiden viesteistä tai toiminnoista. Sosiaalisen verkostoitumisen sivustot kuuluvat kahteen luokkaan – yleisiin ja teknisiin.

Yleiset sosiaalisen verkostoitumisen sivustot kannustavat sosiaaliseen vuorovaikutukseen antamalla ihmisille mahdollisuuden luoda sosiaalinen profiilinsa. Ihmiset yleisillä sosiaalisen verkostoitumisen sivustoilla jakavat ideoitaan, valokuvia tapahtumista, joihin he ovat viime aikoina osallistuneet, ja julkaisevat kommentteja muiden kuvista ja sisällöstä. Yleinen sosiaalisen verkostoitumisen alusta ei kuitenkaan sisällä “niche-kohdennettua lähestymistapaa”. Tämän seurauksena monet ihmiset törmäävät viesteihin ja ideoihin, joita he eivät ymmärrä hyvin, joten jätä ne huomiotta. Facebook, Twitter, Google Plus, LinkedIn ja Instagram ovat hienoja esimerkkejä yleisistä sosiaalisen median sivustoista.

Tekninen sosiaalinen alusta on se, joka mahdollistaa samanhenkisten ihmisten yhteistyön, joka liittyy joihinkin tekniikaseen. Teknisissä sosiaalisissa verkostoissa jaettu sisältö on tarkoitettu vain ihmisille, jotka joko osaavat tai haluavat oppia teknologiaa.

Tekniikan sosiaalisen median sivustojen edut ovat seuraavat:

Tech portfolion esittely
Tasoittaa tietä sosiaaliselle yhteistyölle muiden teknikoiden kanssa
Julkaiseminen ja lukeminen tekevät teknisistä sosiaalisista sivustoista eräänlaisen tiedonjakokeskuksen, opetusohjelmat tekevät oppimisesta helppoa
Ihmiset löytävät helposti vastauksia teknisiin kyselyihinsä

Portfolion luominen tekniselle sosiaaliselle sivustolle vaatii yleensä profiilikuvan, taitojen asettamat yksityiskohdat, kuten Php, Java, C jne., lyhyen yhteenvedon käyttäjästä, akateemisesta pätevyydestä, erikoistumisesta ja saavutuksista. Se, mikä erottaa yleisen sosiaalisen verkostoitumisen sivuston teknisestä sivustosta, on yhteys vain samanhenkisiin ihmisiin. Teknisellä sosiaalisen verkostoitumisen sivustolla on suuri yhteisö ihmisiä, jotka jakavat tiettyyn teknologiaan liittyviä ideoita, joten se poistaa kaikki epäolennaisten tietojen tilat. Tekniikan SM-sivuston portfolio kertoo muille sinusta ja asiantuntemuksestasi. Voit tulla suosituksi tietyn teknisen SM-sivuston jäseneksi jakamalla tärkeitä viestejä ja ratkaisemalla muiden teknikoiden kyselyjä.

Jäsenet jakavat sisältöä teknologiasivustoilla blogien, lehtien, opetusohjelmien, tapaustutkimusten, kyselyihin vastaamisen jne. Ihmiset pitävät teknisiä SM-sivustoja erittäin kiinnostavina, kun he keskustelevat teknologiasta kommenttien ja vastausten kautta, kuten iOS-kehittäjä voi helposti keskustella ideoistaan missä tahansa iOS-kehittäjäfoorumissa. Samat ominaisuudet ovat saatavilla myös yleisillä SM-sivustoilla, mutta Tech SM -sivustot antavat paljon paremman sitoutumisen. Tech SM -sivustojen hyveet eivät rajoitu vain tietokone- / ohjelmistoteollisuuteen, koska koulutus, pankkitoiminta, televiestintä jne.

Sisältömarkkinoinnista on nyt tullut tärkeä rakki markkinointistrategioiden rattaissa. Lähes jokainen yritys ymmärtää sisältömarkkinoinnin merkityksen ja sillä on omistautunut tiimi laadukkaan sisällön lähettämiseen ja jakamiseen digitaalisen median kautta. Sisältömarkkinointi auttaa houkuttelemaan kävijöitä verkkosivustolle. Kun ihmiset alkavat tunnistaa sinut sanomalla ja tarjoamalla heille, heistä tulee todennäköisemmin uskollisia asiakkaitasi.